Jakość
Dla zapewnienia rozwoju naszej firmy
i doskonalenia prowadzonych działań wyznaczyliśmy sobie cele dotyczące jakości, ze szczególnym uwzględnieniem:
- kompleksowej obsługi Klienta,
- budowania długofalowych, partnerskich relacji z naszymi Klientami, Partnerami i Dostawcami,
- ciągłego doskonalenia oferowanych przez naszą firmę usług i produktów,
- ciągłego rozwoju naszych kompetencji,
- utrzymywania dotychczasowych oraz zdobywania nowych rynków zbytu,
- utrzymywania dobrej renomy firmy i jej pozytywnego wizerunku na rynku,
- ciągłego doskonalenia organizacji i efektywnego zarządzania zasobami firmy.
Bezpieczeństwo
Doskonale wiemy, że pracownicy są najważniejszym zasobem naszej firmy. Stąd też nasza troska o stworzenie bezpiecznych warunków pracy uwzględniających:
- przestrzeganie wymagań przepisów i aktów prawnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, mających zastosowanie w działalności naszej firmy,
- systematyczna ocena zagrożeń oraz ryzyka zawodowego występującego w Spółce,
- ciągłe podnoszenie świadomości i zaangażowania personelu przez szkolenia pracowników oraz bieżące informowanie o podjętych inicjatywach,
- skuteczne zapobieganie wypadkom przy pracy i chorobom zawodowym przez podejmowanie działań profilaktycznych,
- systematyczne kontrolowanie i monitorowanie przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy ,
- ciągłe doskonalenie działań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
Odpowiedzialność społeczna
Odpowiedzialność biznesowa stanowi podstawę relacji firmy ze naszymi pracownikami, klientami, dostawcami, partnerami biznesowymi, a także organami rządowymi i samorządowymi.
U podstaw polityki odpowiedzialności prowadzonej przez ElektroInwestycje leży otwarte komunikowanie wartości i zasad firmy, uwzględniające ekonomiczne, społeczne, środowiskowe i etyczne aspekty działalności.